23:20 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پارک فناوری پردیس

رونمایی از سامانه جوشکاری محققان پارک فناوری پردیس
پایگاه خبری راد: طی مراسمی علاوه بر افتتاح یک مرکز تحقیقات، از سامانه جوشکاری محققان پارک فناوری پردیس نیز رونمایی شد.
معرفی شهرهای برتر دنیا در توسعه استارت‌آپ‌/ایجاد شتابدهنده‌های فعال در ۷ استان کشور
پایگاه خبری راد: رئیس پارک فناوری پردیس، شتابدهنده‌ها را ساختاری جدید برای حمایت از ایجاد شرکت‌های نوپای نوآور و فناور دانست و گفت: بر اساس یک رتبه‌بندی جهانی سه شهر "شانگهای"، "پکن" و "استکهلم" برای نخستین بار در زمره ۲۰ زیست‌بوم برتر جهان قرار گرفتند و در ایران نیز با تأسیس شتابدهنده‌های نوآوری از سال ۱۳۹۳، در ۷ حوزه‌ فناوری شتابدهنده راه‌اندازی شده است و ۲۸ شتابدهنده نیز تأییدیه لازم را از مرکز شتابدهی دریافت کرده‌اند.
تحقیقات و توسعه الکترونیک شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شود
پایگاه خبری راد: در راستای ارائه خدمات حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان و با همت مرکز تجاری‌سازی پارک فناوری پردیس معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، نشست معرفی خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه الکترونیک از شرکت‌ها در این پارک برگزار می‌شود.
 جشنواره "کار صدف" با هدف الگوسازی برای دانشجویان برپا شد
پایگاه خبری راد: دبیر جشنواره کار صدف، گفت: برگزاری این جشنواره فرصتی را برای کمک به استارتاپ‌ها جهت تعامل بهتر با سایر ذی نفعان اکوسیستم نوآوری فراهم می‌کند.
 ۶۰۰ فرصت شغلی در  نخستین جشنواره کار "صدف" ارائه می شود
پایگاه خبری راد: جشنواره کار «صدف» با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های صنعتی، استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌ها، با هدف شناسایی و ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی در دانشگاه علم‌وصنعت برگزار می‌شود.
جزئیات ورود استارت‌آپ‌ها به صنعت گاز
پایگاه خبری راد: مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز با اشاره به ورود استارت‌آپ‌ها و برقراری تعامل بین عرضه‌کننده و متقاضی در صنعت گاز گفت: بعد از اعلام فراخوان، ۳۲ طرح به صنعت گاز ارائه و پس از نخستین ارزیابی، ۲۳ عنوان به کمیته داوری ارجاع داده شد که از این تعداد ۱۷ طرح دارای حداقل شرایط ورود به رقابت بودند.
طرح‌های دارای قابلیت سرمایه‌گذاری در نشست دی- هشت معرفی می‌شوند
پایگاه خبری راد: رییس پارک فناوری پردیس از برگزاری دومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری دی-هشت (Next Up) در این پارک خبر داد و گفت: در این نشست طرح‌های دارای قابلیت سرمایه‌گذاری استارتاپ‌ها به سرمایه‌گذاران معرفی خواهند شد.
برگزاری جشنواره‌ای برای ارتباط کارفرمایان صنایع با کارجویان/آخرین مهلت ثبت‌نام
پایگاه خبری راد: پارک فناوری پردیس معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری «جشنواره کار صدف» را به منظور ارتباط مستقیم میان کارفرمایان صنایع مختلف با کارجویان برای جذب نیروی کار جوان در دانشگاه علم‌وصنعت ایران برگزار می‌کند.
بهره‌برداری از دستگاه تخلیه آب کف مخازن هیدروکربنی در دو پالایشگاه کشور
پایگاه خبری راد: محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس دستگاهی را برای تخلیه آب کف مخازن نفت و گاز ارائه کردند که به گفته آنها بر خلاف نمونه‌های خارجی برای نصب آن نیازی به تخلیه کامل مخازن نیست.
قرار گرفتن ایران در میان ۶ کشور تولیدکننده پرینترهای سه‌بعدی صنعتی
پایگاه خبری راد: پژوهشگران یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس با طراحی و ساخت پرینترهای سه‌بعدی صنعتی، ایران را در میان شش کشور دارنده دانش فنی این محصول قرار دادند.
تجهیز ایستگاه متروی "شهر آفتاب" به سیستم ریلی هوشمند محققان کشور
پایگاه خبری راد: با بومی‌سازی سیستم کنترل هوشمند ریلی از سوی یکی از شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس، ایستگاه متروی شهر آفتاب به منظور کنترل هوشمند قطار به این سیستم مجهز شده است.
پایلوت هوشمندسازی صنعت برق در خوزستان اجرایی می‌شود
پایگاه خبری راد:با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان یکی از شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس و معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان، پایلوت هوشمندسازی در صنعت برق اجرایی می‌شود.
آغاز ثبت‌نام در چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه شریف
پایگاه خبری راد: چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف، 14 تیرماه امسال برگزار می‌شود.
تلاش برای جذب سرمایه‌گذار برای طرح‌های استارتاپی حوزه نفت
پایگاه خبری راد: مرکز فن‌بازار ملی ایران با همکاری شرکت ملی گاز نهمین استارتاپ دمو در حوره نفت و گاز و صنایع وابسته را با هدف جذب سرمایه‌گذار برگزار می‌کند.
 حیات بخش اقتصاد ایران، توجه به علم و دانش است
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت گفت: صنعت با وجود دانش و فناوری های نوین و شرکت های دانش بنیان زنده است و از طرفی شرکتهای دانش بنیان با اتصال به بازار و عرضه محصول قادر به ادامه فعالیت هستند